jueves, 24 de mayo de 2007

AVUI, OPI

Sí, sóc dèbil. He caigut... ho reconec... ahir vaig veure la final de la Champions!

Bé, felicitats al Milan, tot i que jo anava amb el Liverpool (és que no puc amb els equips italians, és superior a mi. Pel que fa al partit, no massa bo... dos estils diferenciats; esperit anglès i “llet” italiana. Imagino que si un dels dos equips hagués estat el Barça la meva opinió seria diferent... el partit hauria tingut el component emocional que fa que el futbol sigui el que és.

D’altra banda, l’escenari de la final em va portar records contradictoris. Molt macos, recordant el meu viatge de tercer de BUP, i una mica pitjors... el 4 a 0 dels Berlusconi boys a un dels pitjors Barça que he vist mai (és que Quique Estebaranz va ser dels millors, imagineu!!!)

Tornem als temes agradables; el viatge de tercer de BUP. Jo tinc un llistat mental de llocs a visitar, o més aviat, coses a veure, i una d’elles era el Partenó. Per tant, anant a Grècia vaig poder esborrar un dels edificis del llistat (a dia d’avui només he esborrat tres... tot arribarà). He de reconèixer que em va decebre MOLT. L’imaginava molt més gran i majestuós, més blanc, més... místic? Potser va influir molt el dia ennuvolat, així com les nombroses grues que hi havia al recinte. De fet, em va agradar molt més el Teatre d’Epidaure. Com que he de tornar per veure el Santuari de Delfos (els agricultors grecs estaven de vaga, i no ens van deixar arribar...) i fer un creuer a les illes gregues, tornaré intentar la visita al Partenó, a veure si aquesta vegada m’agrada més.


Bé, el que deia abans, felicitats al Milan. Miraré la part positiva; ja només li falten tres per treure-li l’honor al Madrid de ser l’equip amb més Copes d’Europa!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

No es del todo cierto; el partido no fue muy brillante, pero has de reconocer que el Milan fue mejor, (aunque la suerte italiana no defraudó); Los de Benitez fueron bastante rudos en la ejecución y eso se noto en el resultado.
¡AUPA MILAN!¡FORÇA MILAN!

Fco. Manuel Martínez Villar dijo...

Bueno, en cuanto a la final, lo de siempre, los italianos se adelantan con un gol de CHURRO, y luego te machacan. ¿Algún día se les acabará la flor que usualmente tienen en el culo?

Y en cuanto a lo de Atenas... A mi tambien me decepcionó el Partenon, pero más que nada fue porque no había nada original. Si quieres ver los frisos y columnas originales, mejor que vayas un poquito más arriba, a Londres, yo los vi en el museo británico... lo cual ya resulta un pelín deprimente... Ah! Si vuelves a Grecia, recuerda que no cojas ningun crucero pequeño!!! Ya sabes lo que nos pasó la última vez...

Demabloggo dijo...

Estimada Italiana compulsiva... ahora me dirás que Gattuso es un hermanito de la caridad.

Tito! Tienes razón con eso que dices de los frisos y columnas... ¿qué le vamos a hacer? Los ingleses no dejan de ser un pueblo de piratas!

En cuanto al crucero; aquello era más parecido a las golondrinas del puerto de Barcelona que a un barco como Dios manda!